Forum ludzi pracy: dyskusje, porady opinie Pracawita.pl

Namiary na uczciwe składanie długopisów-sprawdzone osobiście

Dyskusje, informacje na temat pracy wykonywanej przez internet, w domu, itd.

Namiary na uczciwe składanie długopisów-sprawdzone osobiście

Postprzez agatkaMM » środa 18 grudnia 2013 23:31

Witam serdecznie
Od kilku miesięcy poszukuję pracy ( studiuję zaocznie, mieszkam wraz z paczka przyjaciół w wynajmowanym mieszkaniu,które muszę opłacić tak jak i czesne) niestety bez rezultatu, zdesperowana zaczęłam przeglądać oferty tzw. prac chałupniczych. Co prawda wydawało mi się to mało realnym "mitem", jednak postanowiłam próbować-dostałam oferty od kilkunastu firm z różnych ogłoszeń o pracę w domu. Większość tych firm okazywała się nieuczciwa, towaru nigdy nie zobaczyłam na oczy, jedna firma przywiozła części do montażu długopisów ale co z tego jak po 30 dniach składania nikt ich nie odebrał a kontakt z firmą się urywał...Tylko z jednym przedsiębiorstwem - Butter Zoom S.C. udało mi się podpisać umowę o dzieło na 30 dni na montaż długopisów, części dostałam poprzez kuriera i umowę też podpisałam przy kurierze, po złożeniu długopisów czekałam 2 dni na kuriera który je odebrał i zapłacił mi gotówkę za długopisy. Kontakt z firmą się nie urwał i planuję wziąść następne długopisy, także spokojnie mogę powiedzieć ze polecam te firmę. Nie dopatrzyłam się żadnych tzw. kruczków w umowie ani innych uchybień ze strony firmy. Jeśli ktoś z Was chce spróbować swoich sił, podaję namiary: Butter Zoom S.C. ul. Dworska 170/2 Warszawa osoba do kontaktu to p. Marzena Wyrwa adres mailowy to: butterzoom@gmail.com
Życzę wszystkim powodzenia w znalezieniu pracy :)
Agata Mrozińska z Opola
agatkaMM

Re: Namiary na uczciwe składanie długopisów-sprawdzone osobiście

Postprzez grzegorz30000 » poniedziałek 30 grudnia 2013 13:27

prosze podac nip lub regon tej firmy
grzegorz30000

Postprzez pawel » poniedziałek 30 grudnia 2013 17:20

pewnie cisza z nipem i regonem...autoreklama ??
pawel